Сходинки до грамоти

Метою гуртка є формувати у дітей позитивне ставлення до пізнавальної діяльності, вміння розрізняти та називати звуки та букви, утворювати та читати склади з двох-трьох букв (відкриті, закриті склади), прості слова.

Основні завдання:
Розвиваючі – збагачення словникового запасу, розвиток мови дітей, розвиток фонематичного і мовного слуху, розвиток психічних процесів: уваги, пам’яті, мислення, розвиток навички читання по складах та цілого слова.
Освітні – дати поняття про звук як мовну одиницю, учити розрізняти мовлен¬нєві та немовленнєві звуки, дати уявлення про голосні та приголосні звуки, формувати уявлення про номінативну функцію слова, дати вміння робити звуковий аналіз слів, визначати кількість слів у реченні і записувати його схематично, познайомити з літерами, як письмовим позначенням звуків на письмі, навчити записувати друковані літери за зраз¬ком, навчити правильному складовому читанню з поступовим переходом до читання цілими словами
Учити розуміти навчальне завдання, викону¬вати його самостійно, формувати навички самоконтролю та самооцінки.Виховні – формування інтересу до читання, виховати акуратність, старанність, допитливість.

Мета: Забезпечити сенсорний розвиток дітей молодшого дошкільного віку та створити оптимальні умови для розвитку логічного мислення дошкільнят.
Завдання: формувати вміння розрізняти та називати геометричні фігури, зазначають колір, форму, розмір та товщину; вчити способам логічного мислення: аналіз, синтез, порівняння, класифікації, систематизаці; сприяти розвитку дрібної моторики, конструктивних умінь та навичок орієнтації на площині; активізувати пізнавальна діяльність; виховувати самостійність, ініціативність, уміння доводити власну думку.

 

Мета: з

Мета та завдання: дати дітям базову хореографічну підготовку, формувати основні рухові навички, які дадуть їм впевнено почуватися під час наступних ритмічно-хореографічних занять, сприяти розвитку музичних здібностей, музичної пам’яті, слуху, відчуття ритму;
розвивати природні задатки, загальні та індивідуальні здібності дитини: покращувати роботу опорно-рухового апарату, формувати гарну поставу та розуміння її впливу на естетичний вигляд людини

Метою роботи гуртка англійської мови є: формування у дітей дошкільного віку пізнавального інтересу до вивчення англійської мови, розвиток дитини через організовану певним чином ігрову діяльність, реалізація набутого та формування нового досвіду в процесі засвоєння мінімізованого обсягу англомовних знань та вмінь.

Завдання:
Виховні: виховувати сталий інтерес та позитивне ставлення до вивчення іноземної мови у дітей дошкільного віку.
Розвиваючі: розвивати чуття іноземної мови; прищеплювати елементарні навички самокорекції, самоконтролю та взаємоконтролю мовлення.
Навчальні: навчати дітей літературної вимові англійських звуків; навчати дітей відповідати на запитання; навчати дітей будувати елементарні діалогічні та монологічні розповіді.